Un mic sfat...

I'm a young Romanian photographer specializing in capturing the beautiful landscape of my country... and to share with people from around the world ! Thank you for visiting !

Pentru o rezolutie mai buna a imaginilor, dati click pe una dintre imagini !!!
For better resolution click on one of the images !!!

luni, 9 iulie 2012

Minunile Retezatului

































































20 de comentarii:

  1. Foarte frumoase cadre! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru imagini superbi din Retezat. Se vede ca foto-atelier in Retezat a fost foarte util. Vroiam sa iau parte la atelierul la fel, dar nu mai a fost locuri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MUltumesc mult Otto pentru aprecieri, da intr-adevar a fost foarte utila aceasta tura foto, am invatta multe lucruri, pacat ca nu au mai fost locuri disponibile, poate la o alta tura foto :)

      Ștergere
  3. Stii Cosmin ca la un moment dat iti ziceam ca nu conteaza asa de mult sculele foto de care dispui ca sa inveti. Ai demostrat lucrul asta pe deplin cu seria asta. Sunt foarte multe imagini la care imi place ce ai vazut si cum ai vazut. Intr-adevar, asta nu inseamna ca vor fi apreciate foarte mult pe site-uri unde se cere ca imaginile sa fie impecabile tehnic, dar eu zic ca este un pas important pentru tine ca ai ajuns sa le realizezi.

    Mult succes in continuare!
    Cu prietenie, Serban.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DA serban imi amintesc foarte bine discutia noastra privind sculele foto, asa este ai dreptate, iti multumesc mult si ma bucur ca iti place seria pe care am facut-o in Retezat :)am invatat sa fiu mai atent la detalii, sa stau si sa privesc...sa stiu exact ce cadru vreau, si asta am si facut, am studiat bine zonele in care am fost si stiam ce vreau sa fac :) adevarul este ca si pe mine ma cam deranjeaza calitatea imaginilor din punct de vedere tehnic, dar sper ca pe viitor sa imi iau si eu un aparat foto mai bun, mai profesional...

      MUltumesc mult Serban si la fel iti doresc si eu tie si sper sa ne mai vedem la ture foto !
      Toate cele bune !!!

      Ștergere
  4. Deosebite imagininile,ma bucur sa vad ca mai exista si astfel de locuri mirifice..sunt sigura ca oricare din noi am ajunge acolo,e imposibil sa nu ne incarcam pozitiv..toate cele bune si asteptam urmatoarele expeditii..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult Cristina pentru cuvintele frumoase si pentru aprecieri, cu siguranta oricare din noi ne incarcam pozitiv in asemenea locuri, numai bine si tie si stai pe aproape ;) :)

      Ștergere
  5. Foarte faine cadrele, sunt in asentimentul lui Serban legat de tehnica din dotare;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos Dragos, mda doar un aparat bridge de la Fujifilm si anume modelul S4000, si o privire mai atenta la ceea ce este in jurul nostru, cam atat ! Numai bine !

      Ștergere
  6. Wow! Ai fost cumva in rai si ai facut fotografii pe acolo si te-ai intors la noi, muritorii de rind, sa vedem si noi frumusetile acestea?!?:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) frumos spus, iti multumesc Cristi pentru aprecieri...toate cele bune !

      Ștergere
  7. Frumoase locuri si fotografii,salutari.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutari Cristi ! mersi mult..sper sa ne mai revedem in ture :) numai bine !

      Ștergere